Особливості НУШ: інтегрований курс "Мистецтво"




 

Відповідно до Державного стандарту основними вимогами до обов’язкових результатів навчання у мистецькій освітній галузі є:
-пізнання різних видів мистецтва;
-участь у творчій діяльності;
-пізнання себе через взаємодію з різноманітними видами мистецтва;
-використання інформаційного середовища у власній творчості.
Відбувається формування предметних компетентностей (музичних, образотворчих, хореографічних, екранних, театральних)
Опанування мови(особливостей) різних видів мистецтва – відбувається через різні види діяльності на уроках.
Навчаємо не предмету, а навчаємо і розвиваємо засобами предмету мистецтва.
У загальноосвітній школі ми не готуємо професійних музикантів, художників, акторів чи хореографів. Особливістю є поштовх до саморозвитку, пошук себе, відкриття своїх здібностей. Завдяки мистецтву у дітей відкривається простір для вільних взаємин зі світом, вони впевнені, самодостатні, креативні і, напевне, ці якості допоможуть їм стати успішними у дорослому житті.
Жодного дня ми не прожили не використовуючи різновидів мистецтва (вибір одягу вранці, рінгтон на телефоні, підбір шпалер або дизайн кімнати, зачіска та вибір аксесуарів  і підпис вітальної листівки )
Оцінювання результатів навчання у освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’язбережувальна» галузі  здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня і враховувати не рівень недоліків і прорахунків, а рівень особистих досягнень.

Вчитель Цюпа Людмила Сергіївна

Популярні дописи з цього блогу

Навчально-методичне забезпечення

Свідоцтво досягнень для 5 класу

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання до інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»