Публікації

Показано дописи з грудня 12, 2021

Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у мистецькій освітній галузі

У цьому документі групи обов’язкових результатів навчання Державного стандарту базової середньої освіти об’єднано у три блоки: пізнання та аналіз інтерпретація творів мистецтва; мистецька діяльність; емоційне ставлення . Під час оцінювання варто спиратися на наведені в Державному стандарті орієнтири для оцінювання. Оскільки Державний стандарт передбачає повне досягнення цих результатів на кінець 6 класу, а логіка та поступ у процесі досягнення результатів можуть суттєво відрізнятися залежно від програми, яку ви обрали, радимо поєднувати загальні рекомендації з очікуваними результатами навчання, наведеними в обраній модельній навчальній програмі. Для цього варто звертати увагу на очікувані результати навчання, наведені до кожної теми у обраній вами програмі. Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у мистецькій освітній галузі Таблиця 10.1 Група  результатів навчання Рівень досягнення результатів навчання Початковий рівень Середній рівень Достатній рівен...

Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у громадянській та історичній освітній галузі

  Підсумкове оцінювання можна здійснювати із застосуванням різноманітних форм на розсуд вчителя: виконання практичних робіт, діагностичних робіт, навчальних проєктів, створення творчих продуктів; письмових робіт (зокрема й написання есе, створення інфографіки, роботи з таблицями, візуальними джерелами, картами тощо); тестування; усного опитування.  Під час оцінювання варто спиратися на наведені в Державному стандарті базової середньої освіти орієнтири для оцінювання. Оскільки Державний стандарт передбачає повне досягнення цих результатів на кінець 6 класу, а логіка та поступ у процесі досягнення результатів можуть суттєво відрізнятися залежно від програми, яку ви обрали, радимо поєднувати загальні рекомендації з очікуваними результатами навчання, наведеними в обраній модельній навчальній програмі до тем, які вивчають учні. Оцінювати слід ті компоненти, які реалізовуються відповідно до обраної програми. Для цього варто звертати увагу на очікувані результати навчання, наведені д...

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання до інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»

Приймає рішення для безпеки  розпізнає та відтворює інформацію щодо потенційних небезпек навколишнього середовища (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо)  обирає з переліку речовин ті, що можуть становити небезпеку (ліки, алкоголь, побутова хімія тощо)  описує способи діяльності у надзвичайних ситуаціях розпізнає ситуації неналежного використання цифрових пристроїв пояснює на прикладах, як вибір рішень залежить від зовнішніх чинників   описує ситуації  потенційних небезпек навколишнього середовища (дорожній рух, забруднення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо)  вирізняє речовини, що можуть становити небезпеку (ліки, алкоголь, побутова хімія тощо)  обирає із знайомих моделей поведінки способи діяльності у непередбачуваних ситуаціях описує моделі належного використання цифрових пристроїв, комунікації у віртуальному середовищі  обирає рішення проблемної ситуації, враховуючи зовнішні чинник...

Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у інформатичній освітній галузі

Оцінювання результатів навчання учнів здійснюється  відповідно  до  загальних  критеріїв  оцінювання  навчальних досягнень  учнів  та  критеріїв  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів  з інформатики, розроблених в закладі освіти. Вибір форм, змісту та способів поточного та підсумкового оцінювання результатів навчання здійснюється педагогічними працівниками закладу освіти залежно  від  дидактичної  мети. Діагностичні та інші види робіт рекомендуємо проводити на розсуд вчителя. Поточне  та  підсумкове  оцінювання  може здійснюватися із застосування таких основних форм та способів: практичної, зокрема шляхом планування та виконання експериментальних досліджень,  планування  та  реалізації  проєктів,  виготовлення  моделей, створення нових та/або використання існуючих комп’ютерних програм та інших інформаційних продуктів тощо; письмової, у тому числі граф...