Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у мовно-літературній освітній галузі (Рекомендації)
Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів за пропонованими орієнтовними критеріями оцінювання можна здійснювати з використанням різних видів діагностичних робіт або їх комбінацій відповідно до оцінюваних груп результатів навчання. Окремі види діагностичних робіт може містити завдання на оцінювання результатів навчання за рівнями (початковий, середній, достатній, високий) з урахуванням таксономії освітніх цілей за когнітивними рівнями діяльності (завдання початкового рівня передбачають уміння розпізнавати, пригадувати, відтворювати окремі елементи змісту навчання; завдання середнього рівня - розуміння та застосування елементів змісту навчання; достатнього - уміння аналізувати навчальну інформацію (класифікувати, порівнювати, узагальнювати, інтегрувати, уточнювати, упорядковувати); високого - уміння оцінювати (навчальну інформацію та власну навчальну діяльність), рефлексувати, перекодовувати інформацію (з текстової у схематичну, графічну та навпаки), створювати, продук...