Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у мистецькій освітній галузі

У цьому документі групи обов’язкових результатів навчання Державного стандарту базової середньої освіти об’єднано у три блоки: пізнання та аналіз інтерпретація творів мистецтва; мистецька діяльність; емоційне ставлення . Під час оцінювання варто спиратися на наведені в Державному стандарті орієнтири для оцінювання. Оскільки Державний стандарт передбачає повне досягнення цих результатів на кінець 6 класу, а логіка та поступ у процесі досягнення результатів можуть суттєво відрізнятися залежно від програми, яку ви обрали, радимо поєднувати загальні рекомендації з очікуваними результатами навчання, наведеними в обраній модельній навчальній програмі. Для цього варто звертати увагу на очікувані результати навчання, наведені до кожної теми у обраній вами програмі.


Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у мистецькій освітній галузі

Таблиця 10.1


Група  результатів навчання

Рівень досягнення результатів навчання

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Пізнає та аналізує твори мистецтва

розрізняє види мистецтва, але не визначає виражальні засоби різних видів мистецтва

розрізняє види мистецтва і називає окремі виражальнізасоби різних видів мистецтва

розрізняє види мистецтва, характеризує основні виражальні засоби різних видів мистецтва

розрізняє види мистецтва, інтерпретує виражальні засоби при аналізі творів мистецтва

бере участь в обговоренні творів мистецтва, не пояснює свою позицію,

 не застосовує термінологію 

бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, але не пояснює свою позицію, не застосовує термінологію

 

бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію, частково застосовує мистецьку термінологію

бере активну участь в обговоренні творів мистецтва, пояснює свою позицію, застосовує мистецьку термінологію 

Здійснює мистецьку діяльність

демонструє практичні вміння у мистецькій діяльності

( за допогою вчителя)

 

демонструє практичні уміння у мистецькій діяльності (переважно за допомогою вчителя)

демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності 

 

демонструє вміння у самостійній мистецькій діяльності, виявляє ініціативність, оригінальність 

використовує цифрове середовище лише в окремих ситуаціях

ситуативно використовує цифрове середовище, потребує допомоги вчителя 


регулярно використовує цифрове середовище, але потребує допомоги вчителя 

самостійно використовує цифрове середовище 

 

бере  участь у колективній мистецькій діяльності лише в окремих ситуаціях

 

 

бере участь у колективній мистецькій діяльності

бере активну участь у колективній мистецькій діяльності

бере активну участь у колективній мистецькій діяльності, виявляє ініціативу

Виявляє емоційне ставлення

виявляє емоційне  ставлення лише в окремих ситуаціях

 

виявляє емоційне ставлення, але 

не може схарактеризувати емоції

 

виявляє емоційне ставлення, пояснює емоції

 

виявляє емоційне ставлення, пояснює і аргументує його

 

Популярні дописи з цього блогу

Навчально-методичне забезпечення

Свідоцтво досягнень для 5 класу

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання до інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»