Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у інформатичній освітній галузі
Оцінювання результатів навчання учнів здійснюється відповідно до загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики, розроблених в закладі освіти.
Вибір форм, змісту та способів поточного та підсумкового оцінювання результатів навчання здійснюється педагогічними працівниками закладу освіти залежно від дидактичної мети. Діагностичні та інші види робіт рекомендуємо проводити на розсуд вчителя. Поточне та підсумкове оцінювання може здійснюватися із застосування таких основних форм та способів:
практичної, зокрема шляхом планування та виконання експериментальних досліджень, планування та реалізації проєктів, виготовлення моделей, створення нових та/або використання існуючих комп’ютерних програм та інших інформаційних продуктів тощо;
письмової, у тому числі графічної, зокрема шляхом бланкового тестування, організації роботи з текстами, діаграмами, таблицями, графіками, схемами тощо;
цифрової, зокрема шляхом тестування в електронному форматі або виконання інтерактивних онлайн вправ;
усної, зокрема шляхом індивідуального, групового та фронтального опитування, а також організації інтерактивних заходів.
Пропонуємо такий перелік груп результатів, що буде зазначений в орієнтовній формі свідоцтва досягнень для 5 класу:
Працює з інформацією, даними, моделями
Створює інформаційні продукти
Працює у цифровому середовищі
Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями
Таблиця 7.1
Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у інформатичній освітній галузі