Оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у інформатичній освітній галузі

Оцінювання результатів навчання учнів здійснюється  відповідно  до  загальних  критеріїв  оцінювання  навчальних досягнень  учнів  та  критеріїв  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів  з інформатики, розроблених в закладі освіти.

Вибір форм, змісту та способів поточного та підсумкового оцінювання результатів навчання здійснюється педагогічними працівниками закладу освіти залежно  від  дидактичної  мети. Діагностичні та інші види робіт рекомендуємо проводити на розсуд вчителя. Поточне  та  підсумкове  оцінювання  може здійснюватися із застосування таких основних форм та способів:

  • практичної, зокрема шляхом планування та виконання експериментальних досліджень,  планування  та  реалізації  проєктів,  виготовлення  моделей, створення нових та/або використання існуючих комп’ютерних програм та інших інформаційних продуктів тощо;

  • письмової, у тому числі графічної, зокрема шляхом бланкового тестування, організації роботи з текстами, діаграмами, таблицями, графіками, схемами тощо;

  • цифрової,  зокрема  шляхом  тестування  в  електронному  форматі  або виконання інтерактивних онлайн вправ;

  • усної,  зокрема  шляхом індивідуального,  групового  та  фронтального опитування, а також організації інтерактивних заходів.

Пропонуємо такий перелік груп результатів, що буде зазначений в орієнтовній формі свідоцтва досягнень для 5 класу:

  1. Працює з інформацією, даними, моделями

  2. Створює інформаційні продукти

  3. Працює у цифровому середовищі

  4. Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями

Таблиця 7.1

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів у інформатичній освітній галузі


Групи результатів навчання

Рівень досягнення результатів навчання

Початковий

Середній

Достатній

Високий

Працює з інформацією, даними, моделями

Знає, розуміє, наводить приклади, повторює навчальні дії

Застосовує вміння, виконує дії

Аналізує, порівнює, класифікує, структурує, пояснює, ілюструє інформацію

Створює рішення, оцінює за критеріями, обґрунтовує, формує судження

Створює інформаційні продукти

Виконує дії у супроводі вчителя

Виконує дії за докладною інструкцією, з допомогою вчителя

Виконує дії самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням

Виконує дії самостійно, творчо, оцінює за критеріями, генерує ідеї, 

знаходить власні розв’язки, опановує нові засоби чи інформаційні технології

Працює в цифровому середовищі

Виконує дії у супроводі вчителя

Виконує дії за докладною інструкцією, з допомогою вчителя

Виконує дії самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням

Виконує дії самостійно, допомагає іншим, оцінює за критеріями, опановує нові, використовує ефективні прийоми роботи

Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями

Демонструє безпечну та відповідальну поведінку в знайомій ситуації, епізодично

Демонструє безпечну та відповідальну поведінку у типовій ситуації, після нагадування

Демонструє безпечну та відповідальну поведінку у новій та змодельованій ситуації

Демонструє безпечну та відповідальну поведінку у нестандартній ситуації, оцінює таку поведінку за критеріями


Популярні дописи з цього блогу

Навчально-методичне забезпечення

Свідоцтво досягнень для 5 класу

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання до інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»