Особливості НУШ у 5 класі: англійська мова

 

   Участь у пілотному проєкті був для мене, як і для будь-кого з моїх колег, великим викликом. Адже, кожен із нас мав бути першим у прокладені цього шляху. Але викладаючи у одному із пілотних класів  протягом року, можу сміливо сказати, що це дуже корисний досвід.

   Перш за все, ми обирали модельні програми та підручники, зважуючи кінцеві цілі і чи зможемо їх досягти. Це був найважчий  вибір, оскільки ми не знали можливостей учнів. Скажу чесно, учні 5-В класу були повністю готовими до того, щоб їх націлювати і завдяки їм досягати поставлених завдань.

   Потім у нас було очікування підручників і зошитів. І скажу, що це очікування було довгим. Ми працювали із електронними підручниками і зошитами. Але завдяки цьому ми мали місце для креативності, пошуку цікавих завдань.

   У жовтні в нас, вчителів англійської мови, були курси, які тривали 7 тижнів. Ми дізналися багато корисного, обмінюючись досвідом із колегами, які також є учасниками пілотного проєкту НУШ.

   Підсумовуючи всю виконану роботу протягом навчального року, можу сказати, що участь у ньому сприяла саморозвитку, самоосвіті, пошуку креативних ідей та завдань які засвітятьть той вогник у очах учнів.


Вчитель англійської мови Кондратюк Лідія Валеріївна

Популярні дописи з цього блогу

Навчально-методичне забезпечення

Свідоцтво досягнень для 5 класу

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання до інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»