Особливості НУШ у 5 класі: англійська мова
Участь у пілотному проєкті був для мене, як
і для будь-кого з моїх колег, великим викликом. Адже, кожен із нас мав бути
першим у прокладені цього шляху. Але викладаючи у одному із пілотних
класів протягом року, можу сміливо
сказати, що це дуже корисний досвід.
Перш за все, ми обирали модельні програми та
підручники, зважуючи кінцеві цілі і чи зможемо їх досягти. Це був
найважчий вибір, оскільки ми не знали
можливостей учнів. Скажу чесно, учні 5-В класу були повністю готовими до того,
щоб їх націлювати і завдяки їм досягати поставлених завдань.
Потім у нас було очікування підручників і
зошитів. І скажу, що це очікування було довгим. Ми працювали із електронними
підручниками і зошитами. Але завдяки цьому ми мали місце для креативності,
пошуку цікавих завдань.
У жовтні в нас, вчителів англійської мови,
були курси, які тривали 7 тижнів. Ми дізналися багато корисного, обмінюючись
досвідом із колегами, які також є учасниками пілотного проєкту НУШ.
Підсумовуючи всю виконану роботу протягом
навчального року, можу сказати, що участь у ньому сприяла саморозвитку,
самоосвіті, пошуку креативних ідей та завдань які засвітятьть той вогник у очах
учнів.
Вчитель англійської мови Кондратюк Лідія Валеріївна