Семінар-практикум (План)

 

ПЛАН семінару-практикуму

ТЕМА: Реалізація  нового Держстандарту базової середньої освіти: від пілотування до впровадження у загальношкільну практику

Категорія учасників: директори, заступники директорів ЗЗСО, учителі мовно-літературної галузі та міжгалузевого інтегрованого курсу STEM – учасників інноваційного проєкту,

Організатори: ХОІППО ім. А. Назаренка, Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради, Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Старокостянтинівської міської ради",  Старокостянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Старокостянтинівської міської ради 

Місце проведення: Старокостянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Старокостянтинівської міської ради 

Адреса: вул. Острозького, 40

Дата:  14.05.2025

Час роботи: 10.00 – 13.00

Відкриття. Вітання учасників семінару

                                 Очеретянко В.І., ректор ХОІППО ім. А. Назаренка

Янзюк В.М., в.о. начальника управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради

І. Діяльність педагогічного колективу в умовах реалізації освітнього проєкту з впровадження нового Держстандарту базової середньої освіти: ключові виклики і практики

1.1 Освітній простір НУШ: роль матеріально-технічної бази у формуванні якості освіти

Сідлецька В.В., директор Старокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

1.2 Освітній процес в НУШ: від освітньої програми до цифрових рішень в управлінській діяльності

                                 Сиротюк С.Б., заступник директора з навчальної роботи

 

ІІ. Освітні кейси НУШ: досвід вчителів, які впроваджують концептуальні ідеї на рівні пілотного проєкту

 

2.1 Майстерка мовно-літературної галузі (українська мова та інтегрований курс літератур): Усна взаємодія та проєктна робота на уроках української мови, інтегрованого курсу літератур

Учителі: Каменюк С.М., Нижник Л.І. Моргулець Н.А. Слюсаренко С.О., Кравчук В.В.

2.2 Майстерка мовно-літературної галузь (англійська мова): Розвиток мовно-комунікативних вмінь та навичок на уроках англійської  мови

                                 Учителі: Кондратюк Л.В., Могилевська Ю.Г., Присяжнюк І.В.

2.3 Майстерка  міжгалузевого інтегрованого курсу STEM: Дослідження та усвідомлення закономірностей природи на уроках STEM

Учителі: Прокіна І.М., Покотилюк В.В.

ІІІ. Круглий стіл: Використовуємо досягнення – плануємо перспективу: вектори впровадження нового Держстандарту у 9 класі в новому навчальному році

Напрями обговорення:

-          Аналіз позитивного досвіду поточного навчального року Що спрацювало найкраще у впровадженні НУШ? Які інструменти, підходи, технології дали відчутний результат?

-          Обговорення викликів і шляхів їх подолання. Які труднощі залишаються? Що заважає масштабувати ефективні практики?

-          Визначення стратегічних векторів на новий навчальний рік. Які напрями потребують посиленої уваги? Які нові ініціативи варто запровадити? Як забезпечити командну згуртованість і мотивацію?

Модератор Кошка О.А., зав. НМЦ професійного розвитку педагогічних та керівних педпрацівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО  ім. А. Назаренка

 

ІV. Рефлексивне коло. Підсумки

Очеретянко В.І., Кошка О.А., Сідлецька В.В., учасники семінару


Популярні дописи з цього блогу

Навчально-методичне забезпечення

Свідоцтво досягнень для 5 класу

Особливості НУШ: інтегрований курс "Пізнаємо природу"