Якось так.... думки вслух про НУШ в 5 класах

 

Англійська мова

Хороший та цікавий досвід. Неординарний підхід до викладання, навчання та ведення предмета. Подобається свобода вибору методів та технік. Лякає невизначеність та відсутність конкретного орієнтиру.

Англійська мова

Цікаво, але все забезпечення має бути завчасно.

Природничі науки

Звичайні діти, яких потрібно навчати

Інтегрований курс "Досліджуємо історію і суспільствознавство"

Будь - які зміни - це важко, але наразі не до кінця зрозуміло, де вони

Інтегрований мовно-літературний курс

Цікаво і незвично, але можливо. Невчасне і неякісне навчально -методичне забезпечення. Багато запитань до авторів програми та видавництва.

Фізична культура

Без матеріальної бази важко опановувати нові варіативні модулі

Англійська мова

Метою іншомовної галузі є розвиток компетентних мовців, здатних спілкуватися іноземною мовою. Запропонованих засобів для досягнення цієї мети недостатньо. Самостійно намагаємося спрямувати уроки на практичне опанування іноземною мовою, заохочуємо учнів спілкуватися англійською.

Фізичне виховання

Цікаво, інтригуюче. Ще б матеріальну базу «підтягнути».

Досліджуємо історію і суспільство

Важко сформулювати.

Досліджуємо історію і суспільствознавство

Легше ніж було на початку, із бальним оцінюванням діти почали краще працювати

Інтегрований мовно-літературний курс

Цей курс є цікавим задумом авторів, але настільки перенасичений завданнями (так, вони цікаві: створення відеоконтенту, різноманітних проєктів, виголошення промов і подібні) , що ти просто не встигаєш все охопити! Науково-пошуковий підхід під час вивчення нових тем - супер, я це люблю!Але розробники постійно опираються на матеріал,
вивчений у початковій школі ( там на нього було відведено якийсь фрагмент уроку , бо за цією програмою так подається матеріал, хіба діти можуть все запам'ятати, а часу на нове пояснення не передбачається), теоретичний матеріал не відповідає віковій категорії учнів 5 класу (складна термінологія). Немає послідовності у висвітленні мовного матеріалу. Навчальними програмами так і не забезпечили, календарні плани надіслали за жовтень і листопад, а потім на вересень, але це не проблема, ми розробили плани самі! Посібники ( зошити із завданнями ) на ІІ семестр надіслали вчасно. Сумно, бо не знаю, до чого готую учнів... До життя ... Чудово! А ДПА, ЗНО будуть? А якщо будуть, то в якій формі? Риторичні запитання...Ми звикли працювати на кінцевий результат: ДПА,ЗНО- хочеться, щоб діти почували себе впевнено!Я розчарована....

Математика

У класі НУШ гарно працювати. Добре, що можна вибирати модельну програму. Проте якщо авторську модельну програму оцінюю 10 б, то підручник - 6-7 б .

Інформатика

Не такий страшний вовк, як його малюють... Спочатку здавалося все складним, незрозумілим. Потім виявляється, що багато чого робила, але не так називала. Звичайно, багато чого взяла нового. З бальним оцінюванням простіше, звичніше, а рівневе ..... Також не до кінця розумію отих індексів.
Від окремих тем в посібниках "отримувала шок", краще б їх зовсім не було...

Мистецтво, Здоров'я, безпека і добробут

НУШ - цікаво, інноваційно, але для вчителя підготовка до уроку НУШ- це затрата  часу, сил, пошук інформації, створення презентацій та багато іншого, а результат не виправдовує очікування. Складається враження, що учням уже не цікаве усе це інноваційне, а вчителю не реально стрибнути вище голови . Але при підготовці дізнаєшся багато цікавого, нового - основне самоосвіта...Важливу роль відіграють технічні засоби навчання

Інтегрований курс літератур

Працювати у класі цікаво, звичайні діти. Подобається модельна програма, хотілося б мати ще забезпечення до неї.

Популярні дописи з цього блогу

Навчально-методичне забезпечення

Свідоцтво досягнень для 5 класу

Орієнтовні критерії оцінювання результатів навчання до інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»